Wednesday 23 February 2011

آقایان مراجع مستقل و غیروابسته در دفاع از مهدی کروبی سکوت خود را بشکنید

 
«انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر در ایران»
ضمن محکومیت اقدامات خشونت طلبان علیه حجت الاسلام و المسلمین شیخ مهدی کروبی و خانواده شان، در نامه ای سرگشاده خطاب به آقایان مراجع مستقل و غیروابسته خواهان موضعگیری آیات عظام تقلید آقایان وحید خراسانی ، یوسف صانعی ، دستغیب شیرازی ، موسوی اردبیلی و بیات زنجانی نسبت به اقدامات خشونت طلبانۀ نیروهای رادیکال درون حاکمیت علیه حجت الاسلام و المسلمین شیخ مهدی کروبی شد .


متن نامۀ سرگشادۀ «انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر در ایران» به شرح زیر است :



مراجع عظام تقلید !

فشار ، سرکوب ، خشونت و تهدید به اعدام حجت الاسلام و المسلمین شیخ مهدی کروبی تهدیدی علیه تمامیت روحانیت مستقل و غیروابسته در ایران بشمار میرود.



مهاجمان و عربده کشانی که در صدد بریدن سر مهدی کروبی برآمده اند ، در صدد بریدن سر روحانیت مستقل هستند.



سکوت شما نشانۀ اقدامی انتحاری علیه خود شماست ؛ حتی اگر قصد انتحار خود را دارید ، بدانید مشارکت در جنایت علیه حجت الاسلام و المسلمین شیخ مهدی کروبی جرمش سنگین است و سنگین تر از آن اهانت به تخریب جایگاه روحانیت غیر وابسته و مستقل در تاریخ فرهنگ شیعه می باشد .



مردم ایران هرگز فریاد دادخواهی این روحانی آزاده و از جان گذشته را از یاد و خاطر نخواهند برد ، مهدی کروبی در برهه های مختلف می توانست سکوت کند امّا سکوت نکرد و با شکستن سکوت خود پرده از سالها جنایت و تزویر دستگاه حاکمه کنار زد.



شیخ مهدی کروبی سکوت نکرد و پرده از شکنجه جنسی به زن و مرد در زندانهای جمهوری به اصطلاح اسلامی برداشت و چشم مردم ایران و جهان را بر حقایق مخفیِ پنهان نگاهداشته شده باز کرد.



کروبی بارها و بارها برای دفاع از حقوق آسیب پذیرترین قشر جامعه یعنی درویشان فریاد برآورد و به پشتیبانی از آنان به میدان شتافت و روحانیت را به همگامی با خود فراخواند.



مردم ایران هرگز جوانمردی و بزرگ منشی مهدی کروبی را در دفاع از حقوق مستضعفان و درویشان فراموش نخواهند کرد و چشم بر جنایات جانیان و سکوت و بی عملی اصحاب تقیه نخواهند بست.



مردم ایران سکوت و خاموشی مراجع مستقل و غیروابسته در برابر تهدیدات وارده به حجت الاسلام و المسلمین شیخ مهدی کروبی و تهدید به خلع جامه روحانیت از این روحانی آزاده را از یاد و خاطر نخواهند برد .



در پایان «انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر در ایران» اقدامات وحشیانه علیه حجت الاسلام و المسلمین شیخ مهدی کروبی و خانواده محترمشان را قویاً محکوم می کند.



انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر در ایران

سه شنبه ۳ اسفندماه ۱۳۸۹ خورشیدی (مصادف با روز درویش)

برلین ، تورنتو ، واشنگتن

No comments:

Post a Comment