Friday 12 October 2012

وای برمقلدانی که از چنین مراجعی تقلید میکنند!


اظهارات تعجب انگیز ناصرمکارم شیرازی
makarem_shirazi
ناصرمکارم شیرازی  مدعی شد که اسرائیل علیرغم این که با کمبود زمین کشاورزی روبرو است معذلک به کشت خشخاش روی آورده تا این یک میلیارد و پانصدمیلیون  مسلمان دنیا را  به اعتیاد بکشاند!
ناصرمکارم شیرازی که توسط سایتهای پستو نشین امنیتی / مانند جوان آنلاین/ به عنوان "مرجع تقلید جهان تشیع" معرفی میشوند  صبح پنج شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۱ در دیداری که با عده ای زیر عنوان " اعضای فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی " داشت مطالب قابل تأملی بیان کرد.

بخشهایی از اظهارات تعجب برانگیز این شخص به قرار گزارش سایت "جوان آنلاین" درزیربه نظر خوانندگان میرسد:
" وضعیت کشور به گونه ای که برخی آن را خطرناک می دانند خطرناک نیست .اگر بی تدبیری کنیم ممکن است به وضعیت خطرناکی تبدیل شود وگرنه مشکلات قابل حل است.
چهره نظام اسلامی چهره اسلام است و اگر مفاسد گسترده شود چهره اسلام را مخدوش می کند؛ الان وضعیت مواد مخدر، بی حجابی و مجالس سوء و فیلمهایی که با مجوز ارشاد اکران می شود برخی وضع خوبی ندارند و علاوه بر مسایل معیشتی مشکل آفرین است.
دفتر تبلیغات اسلامی در بخش پاسخگویی به سئوالات دینی ۴۰۰ نفر عضو داشته است که به ۴۰ نفر کاهش یافته است.درست است که باید شکم مردم را سیر کنیم ولی نمی توان از فرهنگ و فکر مردم غافل شد.
مسائل فرهنگی و فساد اخلاقی جامعه را فرا می گیرد؛ چهره نظام اسلامی چهره اسلام است و اگر مفاسد گسترده شود چهره اسلام را مخدوش می کند؛ الان وضعیت مواد مخدر، بی حجابی و مجالس سوء و فیلمهایی که با مجوز ارشاد اکران می شود برخی وضع خوبی ندارند و علاوه بر مسایل معیشتی مشکل آفرین است.
ما این همه شهید دادیم تا وضعیت فرهنگی و اخلاقی کشور سالم بماند و مجلس باید طرحی در این باره طراحی کند.
مجلس دولت را موظف کند تا اصلاح این وضع را از دبیرستانها، ادارات، درمانگاه ها و ... شروع کند و طرح کاربردی برای این موضوع داشته باشد زیرا مسایل اخلاقی تبدیل به موضوعات سیاسی شده و اسرائیل برای ترویج مواد مخدر در کشورهای اسلامی بخشی از زمینهای خود را با وجود نداشتن زمین به کشت خشخاش اختصاص داده است"
انتهای پیام

No comments:

Post a Comment