Tuesday 16 October 2012

خرافات گستران مثل قارچ در ایران "امامزاده" سبز میکنند

خرافات گستران مثل قارچ در ایران "امامزاده" سبز میکنند!

 
گسترش فرایند ثبت مرقد برای امامزاده های تازه تاسیس!   در دهستانها و شهرهای دورافتاده در گوشه و کنار ایران، راه جدیدی است که شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان  جنگ نرم برعلیه عرفان و تصوف به راه انداخته  است!
emamzadeh
در همین رابطه به گزارش سایت حکومتی "رجانیوز" رضا تقی پور "وزير ارتباطات و فناوری اطلاعات" در "همايش ائمه ی جمعه كشور" درمورد علنی کردن خطوط این سیاست جدید نظام  اعلام كرد:
"اکنون در سراسر کشور سی و دوهزار امامزاده به ثبت رسیده اند. تا پايان سال جاری كليه  امامزاده های كشور به اينترنت پر سرعت مجهز مي شوند. تاكنون بيش از 1200 امامزاده به اينترنت پر سرعت يک مگابيت مجهز شده اند و انتظار داريم اين رقم تا شش ماه آينده به بيش از بيست هزار برسد. صحبت هايی با مسئولين يكی از سرويس دهنده های وبلاگ فارسی داشته ايم، قرار بر اين شده كه براي هر امامزاده يک وبلاگ نيزايجاد كنيم تا زائرين بتوانند آمار و اطلاعات خود را در آن ثبت كنند. زيرا اين موضوع سبب صرفه جويی در وقت حاجت مندان خواهد شد. به عنوان مثال فردی كه داراي يک مشكل خاص است ميتواند با جستجو در وبلاگ ها دريابد كه براي حاجت گرفتن بايستی به كدام امامزاده مراجعه كند

No comments:

Post a Comment