Monday 12 November 2012

پیام محمد نوریزاد در سوگ قربانیان مظلوم و بیدفاع : آقای دکتر مهدی خزعلی! راز جان سختی خود را آموزش دهید!!

پیام محمد نوریزاد در سوگ قربانیان مظلوم و بیدفاع


آقای دکتر مهدی خزعلی! راز جان سختی خود را آموزش دهید!!
nouri_zad
پیام پرمعنا و پر از راز و رمز مبارز مردمی بیباک "محمد نوریزاد" به مهدی خزعلی (قبلا نیز محمد نوریزاد به کنایه گفته بود که "کسانی هستند که هم از توبره اپوزیسیون بودن میخورند و هم از آخور پسر عضو مجلس خبرگان بودن"!)
آقای دکتر راز سالم ماندن خود را با دیگران در میان گذارید. بگویید که چگونه شما می توانید در مقابل شکنجه های سخت و مرگبار جنایت کاران رژیم مقاومت کنید. شاید بهتر باشد کتابچه ای راهنما متشر کنید که جوانان آزادیخواه بدانند چه کنند که مانند ستار بهشتی به راحتی کشته نشوند. شاید همه یاد بگیرند که مانند شما مقاومت کنند شاید دیگر شاهد 
کشته شدن جوانان بی گناهی مانند ستار نباشیم. 
بی گمان شما مناسب ترین فرد برای این گونه آموزش ها هستید. گردن شما را شکستند، دست و پایتان را شکستند، در سلول انفرادی بارها و بارها زندانی شدید، ماه ها اعتصاب تر و خشک کردید ولی همچنان جسم و روحی قوی دارید که شما را قادرمی سازد فردای روز آزادی تان به فعالیت های روزانه و ورزشی خود ادامه دهید. 
هر کدام از شرایطی که شما از سر گذرانده اید و یا بخش کوچکی از آن می تواند انسانی را با مرگ روبرو سازد و همانگونه که شاهدیم هر روز جوانی در گوشه و کنار زندان های هولناک رژیم به دلیل همین شکنجه ها کشته می شود. 
آقای دکتر شما وظیفه دارید راز جان سختی خود را با دیگران در میان نهید

No comments:

Post a Comment