Tuesday 13 November 2012

جرم ساختگی برای دراویش، همدلی برای خانم نسرین ستوده است!

جرم ساختگی برای دراویش، همدلی برای خانم نسرین ستوده است!


کارمندان "مرکز ادیان و فرق در قم" که به کار پرونده سازی بر علیه هموطنان پیرو عقاید مختلف اشتغال دارند، جرم تازه ای را کشف و اختراع نموده اند که در تاریخ "جرمشناسی" عالم بیسابقه است.
nasrin_sotoudeh
دبیر گروه موسوم به "فِرَق و ادیان ساختگی (!!) در قم - یعنی طلبه ای موسوم به "جواد محرابی" و معاون او" عبدالرحیم بیرانوند" در موسسه پرونده سازی و شکنجه گری موسوم به "موسسه راهبردی دیده بان"ناقضان حقوق بشر در مقاله ای که امروز بیست و سوم آبان ماه در سایت امنیتی - اطلاعاتی وابسته به مرکز دیده بان منتشر کرده اند ، حمایت از خانم نسرین ستوده را جرم امنیتی به شمار اورده اند!! این مطلب در سایتهای پوششی مانند بولتن نیوز انتشار یافته است .
پیشنهاد میکنیم آقای محسنی اژه ای در مقام سخنگوی قوه به اصطلاح قضائیه پیش از کنفرانسهای مطبوعاتی نگاهی هم به مفاد سایت دیده بان و بولتن نیوز و ... بیندازند تا با تسلط بیشتر و اطلاعات جامعتر بتوانند به پرسشهای خبرنگاران در مورد دلیل حبسهای درازمدت درویشها توضیح بدهند
مقاله سایت دیده بان به شرح زیر است
"ناقضان حقوق بشر" در اقدامی مضحک از حقوق بشر می گویند؛ 
حمایت دراویش از نسرین ستوده و آشوبگران و ایجاد کمپین اعتراضی!
دراویش گنابادی که به خودی خود یکی از ناقضان حقوق بشر می باشند، این بار دست به اقدامی مضحک و خنده دار زدند.دراویش نعمت اللهیه گنابادی به سرکردگی تابنده، با ایجاد کمپین اعتراضی در سایت اطلاعرسانی خود و ارسال پیامک انبوه رایگان به تلفن های همراه، دراویش را دعوت کردند که در این کمپین شرکت کرده و به نشانه اعتراض، حضور خود را اعلام نمایند.هدف از ایجاد اینگونه کمپین ها کاملا آشکار است. این همان سیاست پنهان و پلیدیست که بارها به طرق مختلف از فرق تصوف و بهائیت مکررا دیده شده، که بازخورد آن  به خوبی در گزارش های احمد شهید، گزارشگر سازمان ملل دیده می شود.
سرکردگان دراویش همچنان در رویای مخملین خود(داستان برانداز)، فعالیت های خود را بدون وقفه ادامه می دهند و به امید تکه استخوانی از سوی اربابان غاصب خود (انگلیس و فرانسه) هستند.
منبع: دبیر گروه فرق و ادیان ساختگی موسسه راهبردی دیده بان
مطالب مربوطه 
http://www.bultannews.com/fa/news/110266/%D8%AD%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%B3%D8%B1%DA%A9%D8%B1%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B4-%D8%A7%D8%B2-%D9%86%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%AF%D9%87

No comments:

Post a Comment